آیین بزرگداشت روز پزشک برگزار شد

خانه آیین بزرگداشت روز پزشک برگزار شد

آیین بزرگداشت روز پزشک برگزار شد

همزمان با بزرگداشت روز پزشک و همچنین آغاز هفته دولت، طی مراسمی از پزشکان اهواز تجلیل شد

آیین بزرگداشت روز پزشک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز جامع تصویربرداری اکسین ، همزمان با بزرگداشت روز پزشک و همچنین آغاز هفته دولت، طی مراسمی از پزشکان اهواز تجلیل شد. 

آرزو بابادی رئیس مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین هدف ازاجرای این آیین را تقدیر از تلاش ها و زحمات پزشکان در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: یکم شهریور فرصت معتنمی برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان است. 

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در تمام مقاطع حساس همواره از خودگذشتگی داشته اند افزود: درخشش و جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در دوران کرونا فصل جدیدی از ایثار و فداکاری این قشر را به مردم نشان داد که این امر خود شایسته تقدیر و تجلیل است. 

بابادی همچنین ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت و تقارن آن با روز پزشک خاطر نشان کرد: هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد و تقارن آن با روز پزشک می تواند بر اهمیت گرامیداشت این روز بیافزاید.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا در جهت ساختن ایرانی مقتدر و استوار در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی  زمینه ساز رشد و پیشرفت روز افزون کشور باشیم. 

گفتنی است به همین مناسبت از سوی مرکز جامع تصویربرداری اکسین با حضور در مطب پزشکان اهواز با اهدای گل از تلاش های آنها تقدیر به عمل آمد.

تمام حقوق مادی و معنوی برای مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز محفوظ است.